Sněhový pluh SPTR TN

Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 500 – 700 kg, a to v provedení celoocelovém, s pevným nebo segmentově děleným břitem. Tyto pluhy jsou vhodné pro použití v městských aglomeracích a na členitých povrchách vozovek

Sněhový pluh SPTR TN P

Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 500 – 700 kg, a to v provedení s ocelovou kostrou, plastovým štítem radlice a pevným nebo segmentově děleným břitem. Tyto pluhy jsou vhodné pro použití v městských aglomeracích a na členitých povrchách vozovek

Sněhový pluh LLV SL

Jedná se o středně těžké sněhové pluhy o hmotnosti cca 800 – 900 kg, a to v provedení celoocelovém, s radlicí dělenou na 3, popřípadě 4 nezávisle odpružené segmenty, které se samostatně vyklápí při najetí na překážku a po jejím překonání se zaklopí zpět do původní polohy. Funkčnost segmentu je zajištěna ocelovou vinutou pružinou (u pravého segmentu zdvojenou, kvůli většímu namáhání). Tyto pluhy jsou vzhledem ke své povaze nejv

Sněhový pluh LLV S

Jedná se o těžké sněhové pluhy o hmotnosti cca 1.000 – 1.200 kg, a to v provedení celoocelovém, s radlicí dělenou na 3 nezávisle odpružené segmenty, které se samostatně vyklápí při najetí na překážku a po jejím překonání se zaklopí zpět do původní polohy. Funkčnost segmentu je zajištěna ocelovou vinutou pružinou (u pravého segmentu zdvojenou, kvůli většímu namáhání). Tyto pluhy jsou určeny pro nejtěžší práce na členitých povrc

Sněhový pluh FM

Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 900 – 1.000 kg, a to v provedení celoocelovém, s odpruženými klapkami stíracího břitu. Tyto pluhy jsou vybaveny velmi robustním výklopným segmentem, který snáší velmi velké rázy a překonává vyšší překážky. Tyto pluhy je možno vybavit přídavnou, hydraulicky polohovatelnou záštitou proti úletu sněhu. Svou koncepcí se pluh využívá na členitých a poškozených vozovkách.

Sněhový pluh UP L

Jedná se o šípové sněhové pluhy s plynule přestavitelnou geometrií obou křídel, čímž lze vytvořit tvary od šípové radlice, postupným přechodem přes klasickou až po vyhrnovací tvar „kornoutu“. Díky své variabilitě nastavení obou křídel, ale lehčí konstrukce a segmentově dělenému, odpruženému stíracímu břitu nacházejí tyto pluhy uplatnění především v městských aglomeracích Tyto pluhy se vyrábějí výhradně celoocelové Pluhy mají dle sv

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti