Sněhový pluh SPTR TN

Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 500 – 700 kg, a to v provedení celoocelovém, s pevným nebo segmentově děleným břitem. Tyto pluhy jsou vhodné pro použití v městských aglomeracích a na členitých povrchách vozovek

Sněhový pluh SPTR TN P

Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 500 – 700 kg, a to v provedení s ocelovou kostrou, plastovým štítem radlice a pevným nebo segmentově děleným břitem. Tyto pluhy jsou vhodné pro použití v městských aglomeracích a na členitých povrchách vozovek

Sněhový pluh LLV30-35

Jedná se o klasické „rovné“ sněhové pluhy o hmotnosti cca 850 – 900 kg, a to v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice. Koncepčně se jedná o konstrukci s centrální nosnou rourou, podle které se při nárazu na překážku otáčí celá radlice. Tyto pluhy je možno doplnit druhým, hydraulicky podklápěným břitem a využít je tak pro údržbu jak „chemických“, tak i „inertních“ úseků.

Sněhový pluh LLV SL

Jedná se o středně těžké sněhové pluhy o hmotnosti cca 800 – 900 kg, a to v provedení celoocelovém, s radlicí dělenou na 3, popřípadě 4 nezávisle odpružené segmenty, které se samostatně vyklápí při najetí na překážku a po jejím překonání se zaklopí zpět do původní polohy. Funkčnost segmentu je zajištěna ocelovou vinutou pružinou (u pravého segmentu zdvojenou, kvůli většímu namáhání). Tyto pluhy jsou vzhledem ke své povaze nejv

Sněhový pluh LLV S

Jedná se o těžké sněhové pluhy o hmotnosti cca 1.000 – 1.200 kg, a to v provedení celoocelovém, s radlicí dělenou na 3 nezávisle odpružené segmenty, které se samostatně vyklápí při najetí na překážku a po jejím překonání se zaklopí zpět do původní polohy. Funkčnost segmentu je zajištěna ocelovou vinutou pružinou (u pravého segmentu zdvojenou, kvůli většímu namáhání). Tyto pluhy jsou určeny pro nejtěžší práce na členitých povrc

Sněhový pluh FM

Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 900 – 1.000 kg, a to v provedení celoocelovém, s odpruženými klapkami stíracího břitu. Tyto pluhy jsou vybaveny velmi robustním výklopným segmentem, který snáší velmi velké rázy a překonává vyšší překážky. Tyto pluhy je možno vybavit přídavnou, hydraulicky polohovatelnou záštitou proti úletu sněhu. Svou koncepcí se pluh využívá na členitých a poškozených vozovkách.

Sněhový pluh LLV35K

Jedná se o speciální sněhové pluhy ve tvaru „křídla“ o hmotnosti cca  1.000 kg a to v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice. Koncepčně se jedná o konstrukci s centrální nosnou rourou, podle které se při nárazu na překážku otáčí celá radlice. Tyto pluhy je možno doplnit druhým, hydraulicky podklápěným břitem a využít je tak pro údržbu jak „chemických“, tak i „inertních“ úseků. Svou koncepcí se tento pluh v

Sněhový pluh LLV37K

Jedná se o speciální těžké sněhové pluhy ve tvaru „křídla“ o hmotnosti cca 1.200 kg a to v provedení celoocelovém. Tyto pluhy mají robustní pevnou konstrukci a jsou určeny pro nejtěžší práce, kdy je třeba odhodit velké množství sněhu na větší vzdálenost. Díky jeho velmi ostrému úhlu natočení (400) je práce s tímto pluhem velmi dynamická. Dominantou pluhu jsou dvě velká pojezdová kola (ø až 550 mm), která umožní pluhu překonat

Sněhový pluh LLV40-60

Jedná se o klasické „rovné“ sněhové pluhy o hmotnosti cca 940 – 1.200 kg, s větší šířkou záběru, a to v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice. Koncepčně se jedná o konstrukci s centrální nosnou rourou, podle které se při nárazu na překážku otáčí celá radlice. Tyto pluhy je možno doplnit druhým, hydraulicky podklápěným břitem a využít je tak pro údržbu jak „chemických“, tak i „inertních“ úseků. Díky své vě

Sněhový pluh LLV45 - 50T

Jedná se o klasické „rovné“ sněhové pluhy o hmotnosti cca 1.130 kg a 1.180 kg, koncepčně vycházející z klasické řady LLV, s tím že kvůli zúžení celkové šířky v transportní poloze, jsou tyto pluhy vybaveny hydraulicky sklápěnou levou částí. Pracovní poloha těchto pluhů je vždy s plně vyklopenou levou částí (do roviny) Tyto pluhy se vyrábějí v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice. Díky své větší

Sněhový pluh DP2L

Jedná se o speciální sněhové pluhy, s plynule rozšiřitelnou levou částí vlastní radlice. Tyto pluhy na jedné straně dokáží minimalizovat svou přepravní šířku (zatažením radlice) a zároveň využít celé šířky radlice v roztaženém stavu. Další výhodou těchto pluhů je, že jejich pracovní šířka záběru je v každé poloze vysunutí části radlice. Podle typu, provedení a velikosti mají tyto sněhové pluhy hmotnost cca 1.300 – 1.400 kg,

Sněhový pluh DP2P

Jedná se o speciální sněhové pluhy, s plynule rozšiřitelnou pravou částí vlastní radlice. Tyto pluhy na jedné straně dokáží minimalizovat svou přepravní šířku (zatažením radlice) a zároveň využít celé šířky radlice v roztaženém stavu. Další výhodou těchto pluhů je, že jejich pracovní šířka záběru je v každé poloze vysunutí části radlice. Podle typu, provedení a velikosti mají tyto sněhové pluhy hmotnost cca 1.150 – 1.250 kg,

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti