Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Sněhový pluh SPTR TN
Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 500 – 700 kg, a to v provedení celoocelovém, s pevným nebo segmentově děleným břitem.
- Tyto pluhy jsou vhodné pro použití v městských aglomeracích a na členitých povrchách vozovek
Sněhový pluh SPTR TN P
Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 500 – 700 kg, a to v provedení s ocelovou kostrou, plastovým štítem radlice a pevným nebo segmentově děleným břitem.
- Tyto pluhy jsou vhodné pro použití v městských aglomeracích a na členitých povrchách vozovek
Sněhový pluh LLV30-35
Jedná se o klasické „rovné“ sněhové pluhy o hmotnosti cca 850 – 900 kg, a to v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice.
- Koncepčně se jedná o konstrukci s centrální nosnou rourou, podle které se při nárazu na překážku otáčí celá radlice.
- Tyto pluhy je možno doplnit druhým, hydraulicky podklápěným břitem a využít je tak pro údržbu jak „chemických“, tak i „inertních“
Sněhový pluh LLV SL
Jedná se o středně těžké sněhové pluhy o hmotnosti cca 800 – 900 kg, a to v provedení celoocelovém, s radlicí dělenou na 3, popřípadě 4 nezávisle odpružené segmenty, které se samostatně vyklápí při najetí na překážku a po jejím překonání se zaklopí zpět do původní polohy.
- Funkčnost segmentu je zajištěna ocelovou vinutou pružinou (u pravého segmentu zdvojenou, kvůli většímu namáhání).
Sněhový pluh LLV S
Jedná se o těžké sněhové pluhy o hmotnosti cca 1.000 – 1.200 kg, a to v provedení celoocelovém, s radlicí dělenou na 3 nezávisle odpružené segmenty, které se samostatně vyklápí při najetí na překážku a po jejím překonání se zaklopí zpět do původní polohy.
- Funkčnost segmentu je zajištěna ocelovou vinutou pružinou (u pravého segmentu zdvojenou, kvůli většímu namáhání).
- Tyto pluhy jsou určeny
Sněhový pluh FM
Jedná se o sněhové pluhy o hmotnosti cca 900 – 1.000 kg, a to v provedení celoocelovém, s odpruženými klapkami stíracího břitu.
- Tyto pluhy jsou vybaveny velmi robustním výklopným segmentem, který snáší velmi velké rázy a překonává vyšší překážky.
- Tyto pluhy je možno vybavit přídavnou, hydraulicky polohovatelnou záštitou proti úletu sněhu.
- Svou koncepcí se pluh využívá na členitých a
Sněhový pluh LLV35K
Jedná se o speciální sněhové pluhy ve tvaru „křídla“ o hmotnosti cca 1.000 kg a to v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice.
- Koncepčně se jedná o konstrukci s centrální nosnou rourou, podle které se při nárazu na překážku otáčí celá radlice.
- Tyto pluhy je možno doplnit druhým, hydraulicky podklápěným břitem a využít je tak pro údržbu jak „chemických“, tak i
Sněhový pluh LLV37K
Jedná se o speciální těžké sněhové pluhy ve tvaru „křídla“ o hmotnosti cca 1.200 kg a to v provedení celoocelovém.
- Tyto pluhy mají robustní pevnou konstrukci a jsou určeny pro nejtěžší práce, kdy je třeba odhodit velké množství sněhu na větší vzdálenost.
- Díky jeho velmi ostrému úhlu natočení (400) je práce s tímto pluhem velmi dynamická.
- Dominantou pluhu jsou dvě velká pojezdová kola (ø
Sněhový pluh LLV40-60
Jedná se o klasické „rovné“ sněhové pluhy o hmotnosti cca 940 – 1.200 kg, s větší šířkou záběru, a to v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem radlice.
- Koncepčně se jedná o konstrukci s centrální nosnou rourou, podle které se při nárazu na překážku otáčí celá radlice.
- Tyto pluhy je možno doplnit druhým, hydraulicky podklápěným břitem a využít je tak pro údržbu jak
Sněhový pluh LLV45 - 50T
Jedná se o klasické „rovné“ sněhové pluhy o hmotnosti cca 1.130 kg a 1.180 kg, koncepčně vycházející z klasické řady LLV, s tím že kvůli zúžení celkové šířky v transportní poloze, jsou tyto pluhy vybaveny hydraulicky sklápěnou levou částí.
- Pracovní poloha těchto pluhů je vždy s plně vyklopenou levou částí (do roviny)
- Tyto pluhy se vyrábějí v provedení celoocelovém nebo s plastovým štítem
Sněhový pluh DP2L
Jedná se o speciální sněhové pluhy, s plynule rozšiřitelnou levou částí vlastní radlice.
- Tyto pluhy na jedné straně dokáží minimalizovat svou přepravní šířku (zatažením radlice) a zároveň využít celé šířky radlice v roztaženém stavu.
- Další výhodou těchto pluhů je, že jejich pracovní šířka záběru je v každé poloze vysunutí části radlice.
- Podle typu, provedení a velikosti mají tyto
Sněhový pluh DP2P
Jedná se o speciální sněhové pluhy, s plynule rozšiřitelnou pravou částí vlastní radlice.
- Tyto pluhy na jedné straně dokáží minimalizovat svou přepravní šířku (zatažením radlice) a zároveň využít celé šířky radlice v roztaženém stavu.
- Další výhodou těchto pluhů je, že jejich pracovní šířka záběru je v každé poloze vysunutí části radlice.
- Podle typu, provedení a velikosti mají tyto